La Pobla de Vallbona es concentra per reivindicar el Dia de la Dona
Español Valencià Català Gallego Euskera English
Noticias de actualidad y última hora. Noticias locales y regionales en <strong>Lliria</strong> Lliria

La Pobla de Vallbona es concentra per reivindicar el Dia de la Dona

La Pobla de Vallbona es concentra per reivindicar el Dia de la DonaAyto Pobla de Vallbona miércoles, 8 de marzo de 2023

El veïnat de La Pobla de Vallbona respon a la convocatòria de l'Ajuntament per reivindicar el 8 M, Dia Internacional de la Dona. El Consell d’Igualtat ha llegit el manifest al Parc Municipal i ha reclamat una igualtat reial entre homes i dones.

Amb aquest tipus d’esdeveniments des de l’ajuntament de La Pobla de Vallbona es busca donar visibilitat a la igualtat de gènere i continuar reclamant per construir un món lliure de discriminació.

En la lectura del manifest s’ha ressaltat la tasca pendent i la necessitat d’apartar qualsevol motiu d’enfrontament i estar compromesos en tindre una societat tan igualitària com siga possible, que aborde qualsevol tipus de maltractament i discriminació, especialment contra les dones o contra qualsevol discriminació de gènere, de religió, o del tipus que siga.

L’alcalde de la Pobla de Vallbona, Josep Vicent Garcia, ha declarat que “hem avançat prou, però sempre ens queden coses a fer i que el més important és que en les polítiques de l’ajuntament d’igualtat en gènere estan aplicant-se en totes les àrees i és un repte a futur continuar implementant-les”. I en l'àmbit educatiu, ha apuntat, és a on més feina s’ha de fer i l’objectiu és convèncer des de la unitat i no des de la separació.

 

Colaboran:Ayuntamiento de LlíriaDiputación deValenciaAyuntamiento de RibarrojaGeneralitat ValencianaAyuntamiento de la Pobla de Vallbona
PORTALES DE LA RED PORTALDETUCIUDAD.com
Condiciones de uso - Política de privacidad - Política de cookies